Головна | | Реєстрація | Вхід

 
//myphonebox.ucoz.ru/ 
Меню сайту

Категорії
Конференції та семінари [6]

Наше опитування
Як ви дізналися про наш сайт?
Всього відповідей: 296

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2010 » Грудень » 01

Російський «Vogue» став першим виданням із відеорекламою, що дозволяє дивитись справжнє відео зі сторінок журналу. Бренд Martini Gold by Dolce & Gabbana використав іноваційну технологію video-in-print для своєї рекламної кампанії із Монікою Белучі у головній ролі у черговому номері журналу Vogue.
Розроблена корпорацією Americhip (США) технологія дозволяє «оживити» ілюстрації та рекламні матеріали у друкованій пресі. Для відеореклами вперше у світі використаний тонкий екран із диагоналлю  4,1 дюйма. Журнал «Vogue» став першим виданням, що представило таку новинку.

Переглядів: 22024 | Додав: cognos | Дата: 01.12.2010 | Коментарі (9)

Новинки
Експрес-курс "Авторське право"

Відеоурок "Географічне зазначення походження товарів"

Календар
«  Грудень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Получить проигрыватель Adobe Flash Player



Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляється системою uCoz